יום שבת, 24 בספטמבר 2011

מחוץ לבוידעם: סוף שלב א

שלום לכולם.

ברצוננו להודיע רשמית על סוף שלב א' של התערוכה מחוץ לבוידעם. השלב הראשון של תערוכה זו עבר בצורה מוצלחת הרבה מעבר לציפיות. המפגש של נו קואסט עם החלל בגלרית שודדי י-ם ועם יורם אמיר וכל האמנים והמופיעים שהשתתפו בפרויקט היה מיוחד ומרגש והוליד תערוכה שתזכר על ידנו לימים רבים. ברצוננו להודות לכל העוסקים במלאכה, לכל המציגים והשותפים, כל מי שהגיע לבקר והתענין בתערוכה, כל מי שהופיע וניגן, סידר בנה והקים, ליורם אמיר על הארוח והעזרה הרבה וכמובן לשרון. לקרן ירושלים ואיל שר שעזרו לנו להרים את הדבר הנפלא הזה ולמוסררה שתמכה בנו. אנחנו כבר יושבים לתכנן את המשך התערוכה הזו ומזמינים אותכם להיות בקשר ולהשאר מעודכנים בהמשך הפעילות שתתקים בחודשים הקרובים בגלרית שודדי י-ם.


תגובה 1:

  1. כל הכבוד לכם וליורם אמיר על היוזמה ועבודות אומנות ממש טובות. הייתי וראיתי.

    רק דבר אחד מפריע לי מאוד. להסכים להיות בקשר כלשהו עם גוף כמו קרן ירושלים. פעם הבאה, לפני שאתם מסכימים להיות פרסומת לגוף רקוב וממש לא תומך בעשייה מקומית, וכדי להבין על מה אני מדבר, אפשר לחפש ולראות כמה כסף באמת קרן ירושלים מקבלת וכמה כסף באמת מגיע ליוצרים ואומנים צעירים.

    אני די בטוח שיכולתם להיסתדר בלי עזרה הזאת שבעצם היא רק כתם שחור שמפריע לאור האמיתי של אומנות צעירה בירושלים.

    לקרן ירושלים אני מציע לעשות תערוכת יחיד נוספת של כל הנכסים, משכורות, נסיעות, משרדים בחו"ל ובאמת לפתוח לציבור את העשייה שלהם ככה שכולם יוכלו לראות מה באמת קורה.

    השבמחק